Uteritt!

Fick sluta 14.10 idag så jag åkte med min syster upp till stallet.
Eftersom det fortfarande var ljust ute när jag kom kunde jag inte låta bli att rida ut. Så jag hämtade honom, drog på grimma o reflexer och red iväg!
Han fick bestämma gångart heeela vägen så det blev väl mest galopp, piggelinen. Han var jätte duktig och snäll! Lyssnade hela tiden. Red i kanske 20-30min :)
Imon har jag halvstudiedag så jag kommer tidigt till stallet då med. Ska rida ut en riktigt lång runda tror jag.
Måste verkligen skaffa mig ett hackamore, ifall att han skulle sticka så har jag ändå lite mer kontroll än i en grimma.
Nu ska jag plugga matte och sen ska jag faktiskt sova!

Góingen Harry :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0