US

Precis hemkommen från US!
Vi kom väl inte fram till speciellt mycket, men iaf att vi ska träffas på lördag och köpa pepparkaks deg som ska bakas till galan :)
Och lite om ett miniläger vi ska hålla i januari.
Tyvärr kan jag inte vara med på lördag, hade visst lovat att följa med till farmor :/ ska försöka övertala pappa.
.
Imon börjar jag 12 och har bara so, gött!
Sen ska jag upp till stallet och rida min pluttepojk:* Vet inte vad vi ska göra riktigt.. nån som har nåt förslag?
Tänkte även höra om Elinor inte vill slänga upp ett inlägg här om hur de gick med Daphne idag.
Nu ska jag snart äta lite. Ska försöka skriva nåt mer inlägg, om jag kommer på nåt (;
Hare bra sålänge!
Måste bara säga att inläggen vacker som en dag och  är bloggrapes by Elinor!

Kommentarer
Postat av: Läsare

Chilla med lite barbacka ?

2011-11-21 @ 20:05:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0