Svar på komentar!

Ronja om Tidsfördrin en so lektion som denna!
Kan inte du lägga ut bilder på ditt rum? :)
Svar:
Jo det kan jag väl, inte för att det är speciellt fint men!
Måste bara städa det först ;)
.
Kroken om Daphne igår och idag
Är Golden Sunlight daphnes rediga namn? :D <33333333333333333333333333
Gillar din blogg jätte mycket <333333
Svar:
Japp, han heter Golden Sunlight :)
Haha har ju inte haft den så länge. Men tack! :)<3
.
Sanna om Dag 3
Kan inte lägga upp mer filmer när du rider?
Svar:
Jodå! Håller faktiskt på med en film just nu från när Maja var med :)
.
Victoria om @ Elinors place!
Det är så kul att du har Daphne nu, och roligt att se alla bilder =) Men det där idrottsbetyget får du allt ta o göra något åt!!! Gärna till nåt bättre än ett C... =) Kram
Svar:
Hihi det tycker jag med :D
Jo, ska försöka få upp det lite.. satsar på ett B tror jag! Kraaam!
.
Anonym om @ Elinors place!
varför är du så elak mot daphne?
Svar:
För att jag är en djurmisshandlare, vad trodde du? :)
.
Tack för komentarena! :D

Kommentarer
Postat av: Victoria

Det låter bra det! =)

2011-11-26 @ 23:03:39
Postat av: olivia

vadå elak mot daphne? wtf?

2011-11-29 @ 16:13:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0