Smutsgris!

Kom precis hem från stallet. Fick gå från bussen och upp idag, jobbigt. Men inte så farligt faktiskt (:
Mockade och fixade stallet innan jag tog in hästarna.
Kan ju säga som så att Daphne inte var isabell längre, han var verkligen brun. Stog och borstade i nästan 2 timmar och ändå är han fortfarande skitig.. blev ingen ridning pga det.
Men han var jätte mysig, tvättade svansen och borstade ut den oxå. 
.
mums<3 min mobilkamera är sönder, så bilderna blir lite blå?

.

.


sötnos:*
.
Nu ska jag äta, ska komma på nåt mer o blogga om :)
Kan sitta uppe heela natten om jag så vill, börjar halv 1 imon (; Hejsålänge!

Kommentarer
Postat av: Elinor

hejhej

2011-11-25 @ 17:16:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0