rubrik?

Har varit ute i stallet och busat med älsklingen i paddocken! Massa fina bilder kommer ikväll :D
Vi gjorde inte alls mycket och höll bara på i ca 20 minuter, haha. Kan väl inte påstå att det gick hur bra som helst, men han va så söt:*
Satt en stund på han men han lyssnade knappt, så jag skrittade mest runt.
Pappa kommer och hämtar mig kl. 1 så ska jag duscha och göra mig iordning för julbordet. Packar alla saker ifall att jag vill sova på viss. Ska bli kul att träffa min kusin igen, har gått allt för länge! Hon har även fått en ny valp, en svart liten bishon havaneas (stav?) tik. Skiiit söööt.
Men hennes första hund Cornelis kommer alltid va min bebbe..
.
Kan bjuda på en bild från idag :)

min prins<3


Kommentarer
Postat av: Elinor

Världens finaste♥

2011-11-26 @ 22:22:06
URL: http://skimmelochskack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0