hos olivia!

japp, som rubriken lyder!
vi har precis putsat för hon ska tävla imon :D,
kelat massa med världens sötaste valpar♥ och flätat drallen.
nu sitter vi och lyssnar på musik och käkar godis (y)
.
daphne idag
red en kortis i paddocken, finns typ ingen annanstans att rida när de är så här mörkt..
han gick kalas!
han har nog börjat fatta vad de är jag menar att han ska göra! mitt trögo♥
red först i westernsadeln men sadelgjorden är så lång så den gled bara runt massa, red barbacka ist (:
galopperade rätt mkt eftersom han ska vila imon, vi ska nämligen gå på bio!
.
<3333333333333333333333
.
tänkte se om jag kanske kunde dra med mig olle till stallet på söndag!
det är så kul att se andra rida daphne (a)
men nu ska vi gör annat, så ni får hade så bra! :D

Kommentarer
Postat av: Elinor

Fota när sören rider Daphne :D

2011-11-19 @ 12:32:00
URL: http://skimmelochskack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0