Hos Elinor<3

Sitter och laaanar med Ellan! haha, nooot.
Håller på att skriva en novell som ska lämnas in i skolan sen ;)
Daphne var bara bäst idag. Red inte, men myste i stallet! Vi tränade på en sak som jag inte vill ''gå ut med'' riktigt än, väntar tills det sitter bättre. Men det gick verkligen jätte bra och min ponny är bäst.
Imon ska Elinor fota och filma mig lite, kanske får ni se film på det då? (;
Nåt speciellt ni vill se? Nåt trick eller så?
Annars idag har jag inte gjort så mycket, mötte Sara på stan och köpte ett par örhängen. Jätte fina tycker jag!
Vi råkade visst komma lite, ca 40 minuter?, sent till spanska lektionen.. men som tur var hade vi vikarie så de var bara att skriva upp sig på närvaro listan och gå igen! Sen på NO lektionen kollade vi på film.
Jag ska även åka till bästafarmor & farfar och äta julbord, och på kvällen ska jag kanske sova på vissmålen med bästaste vännerna! har dock inte bestämt mig än.
.

det är igentligen väldigt osannolikt och orättvist, att just jag ska få ha den finaste ponnyn i hela världen.
Jag älskar dej, G o l d e n S u n l i g h t ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0