jao, välkommen till min fina blogg!
vill bara säga att headern är tillfällig, ska fixa en så snart jag får låna en data med ps.
.
tänkte börja med och berätta om dagens ridpass!
daphne vilade igår så jag red lugnt i paddocken, mest fokus på att ha honom ganska låg o traska på framåt!
red inte alls länge, kanske en halvtimme max! ska köra hårdare imon, funderar på att hoppa lite faktiskt :D
.
när jag ridit daphne tog jag in lucifer (:
jag har inte ridit lucifer mer än max 5 ggr, så jag hade inte så stora förväntningar eller vad man ska säga.
men guuud så bra han gick! han gick i stadig form och sprang inte alls iväg för mig som han brukar! duktig hest
red även honom i paddocken, men i slutet gick jag ut i hagen och lät han sträcka ut lite! han slängde lite med huvudet och gjorde små försök till att bocka, knäppis!
kan ju tillägga för de som inte vet att lucifer är en frieser korsning, 148cm och 13 år.
han har knappt gjort mer än bara lunkat runt i skogen innan han kom till vårat stall.
det är elinors (skimmelochskäck) syster mimmie som hyr honom, men när hon inte är hemma får vi rida :)
.
bäbisen<3
.
lucifer (:
nu ska jag sova så, gonatt!♥

Kommentarer
Postat av: spelar väl ingen roll? :o

vad e lucifer för ras !":) ser väldigt snäll ut , rolig att ha och göra med? ;-D

2011-11-17 @ 15:54:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0