@ Elinors place!

Är hos Elinor, har ätit mat och ska snart ut i stallet.
Hon ska rida Lucifer och jag ska väl försöka rida Daphne. Tänkte rida på ängen och sen lite i skogen :)
Han lär ju sticka med mig, men jag pallar inte dra på nåt annat bett.
Idag i skolan hade vi först eng/sv, sen No och sist idrott. Fick även reda på att jag har D i idrott, inte okej alltså :'(
Men om jag fortsätter som jag gör nu kommer jag höja betyget snabbt till ett C.
Nu måste jag skynda mig ut, Catrine kommer och hämtar mig kl. 7. Uppdaterar mer sen.
Hej sålänge!
.
världens bästa cphäst♥

Kommentarer
Postat av: Victoria

Det är så kul att du har Daphne nu, och roligt att se alla bilder =) Men det där idrottsbetyget får du allt ta o göra något åt!!! Gärna till nåt bättre än ett C... =) Kram

2011-11-23 @ 17:14:08
Postat av: Anonym

varför är du så elak mot daphne?

2011-11-23 @ 19:22:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0