Dålig uppdaterning...

Har tyvärr inte hunnit blogga förens nu. Igår kom vi hem halv 1, och idag har jag först varit på dressyrtävling med Olivia&Maja. Olivia och Dracula kom 2a!
När vi kom hem från tävlingen gick jag och Maja upp till vissmålen och red Rinaldo och Gizmo.
Gizmo skulle bara skrittas en stund så Maja filmade lite när jag red Rinaldo i ridhuset.
Säger bara det, latare ponny går nog nästan inte hitta.. men om man bortser från de är han supermysig att rida!
Har ju inte ridit han så många gånger, så jag red mest runt. Maja sa att jag skulle galoppera mycket, så då gjorde jag ju såklart det :)
Sen följde Maja med mig till Daphne.
Jag började rida lite och sen bytte vi. Ingen av oss red särskillt seriöst, men Daphne skötte sig väl helt okej (y)
I slutet red vi lite båda två på han, gjorde lite voltige konster oså! film kommer hahaha
Nu ska jag duscha, kanske skriver lite till sen :)
.
Jag har inte lärt mig hur man gör för att man ska kunna se filmen här, så ni får stå ut med en länk.
Galopperar och travar av Rinaldoo :D
http://www.youtube.com/watch?v=0nY_4eQ1DdY

(Fixade så man kan se i inlägget //Elinor)
.
Nån som har lagt märke till att jag skriver ''ordentligt''? Fick en minimal utskällning av Maja, så nu har jag skärpt mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0