Dagen, US!

Idag var det US. Var dock bara jag, Fanny, Emmie och Per som var där.
Vi planerade mer för minilägret och gjorde en lapp där man anmäler sig oså (:
Inget Daphne idag alltså, ska upp till han imon. Vet inte om Elinor gjort något med honom, tror inte det iaf.
Imon kanske jag rider ut en sväng om det inte blir för mörkt. Annars hittar jag på nåt i boxen eller i paddocken.
Har faktiskt inget mer att skriva nu, förutom att det är innebandy turnering imon -.-
Börjar 9 när jag egentligen börjar 12, värt.. Tror inte jag går, hehe.
Men tänkte kanske lägga ut lite vad det är jag önskar mig i julklapp och födelsedags present, mest för att jag tycker det är kul.
Evitan :)

Kommentarer
Postat av: sara♥

du ska komma på turneringen jag vill fan inte vara där om int5e du är det♥

2011-11-28 @ 19:57:59
Postat av: Elinor

Åk till stallet ist för skolan, haha ♥

2011-11-28 @ 21:06:53
URL: http://skimmelochskack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0