dagen idag!

tänkte berätta lite kort om dagen, hoppar dock över de tråkiga som skolan.
efter sista lektionen hämtade pappa mig och så åkte vi till a6.
vi kollade först på stadium, hittade en as snygg jacka! tyvärr kostade den 5000:- (a)
så den var de ju bara att glömma! provade typ alla deras jackor, men förutom den så var de bara en som satt bra.. så den fick följa med hem, en svart jääättetjock & mysig! hatar att frysa..
pappa ville att jag skulle köpa skor med, men de finns fan inga?! de enda jag hittar är sånna där ''ridskor'', skitfula.
innan vi åkte hem gick vi in på h&m. tror ni inte jag hittar en ännu finare jacka där eller? jo självklart!
den ska bli min! vem har sagt att man inte kan ha två jackor lixom.. haha
.
när jag kom till stallet sen sa elinor att daphne hade ett sår på benet som hade blodat(?) lite åså.
hon hade tvättat det och sprayat sårspray, tack!
men han verkade inte ha ont alls av det, han hade visst galopperat in till stallet t.o.m, reagerade inte ens när jag tryckte på det så antagligen var de bara ytligt (:
red inte iaf, tog ut han och ''longerade'' lite ist. gick igenom lite småtrix osv!
imorgon ska jag antingen rida dressyr eller hoppa lite, får se.
.
sötnos<3 första dagen hos elinor!
kan ingen vara lite snäll och ge mig nåt tips på vad man kan blogga om, är lite trög innan jag kommit in i de.. kanske är några speciella bilder ni vill se? eller film på nåt? haha vad som helst!
/vendela

Kommentarer
Postat av: Elinor

Hatar vanliga skor som är WB ridskor!

2011-11-16 @ 21:31:24
URL: http://skimmelochskack.blogg.se/
Postat av: sara<3

kan du inte lägga upp lite gamla bilder och filmer på daphne ;)

2011-11-16 @ 22:07:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0