Dag 10

Tio saker du inte visste om mig.

- Jag har ingen aning om jag jag ska skriva. Alla vet ju redan allt?
- Jag vill igentligen inte alls ha en ponny som Daphne, men han är ett undantag ;)
- Den 21/1 ska jag flytta för 8:e gången, hahaha
- Jag blir kär i typ alla ponnyer jag ridit..
- Ehm, jag har 8 syskon?
- Jag är inte bara gluten, utan laktos oxå.. xD
- Jag har F i typ 3 ämnen ?
- Jag vill ha Valle..
- Jag är 164 cm lång och väger Ca 44kg, för den som ville veta.
- Jag älskar Gossip Girl.

Jag kom verkligen inte på nånting. Om det är nåt speciellt nån undrar är de bara att fråga xd
Valle:*

Kommentarer
Postat av: Typ ditt största f'an

mm heh , menmen, vad söt ponny :) Vrf köpte du inte honom ?

2011-12-01 @ 17:05:42
Postat av: Elinor

Valle♥

2011-12-01 @ 21:36:37
URL: http://skimmelochskack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0