UppdateraN

Igår var det ju somsagt gala.
Väldigt trevligt folk & massa god mat! Roliga priser och nomineringar.
Efter galan sov jag, Olivia, Emmelie och John på kullen. Vi hade väl rätt kul haha! Idag gick vi hem till Olivia runt 1, hon skulle rida draken och jag skulle köra Frasse upp till viss och lämna vagnen då vi körde hem efter showen igår.
Catrine hämtade mig vid 3. Var hemma en stund och städade mitt rum innan jag åkte upp till stallet.
Borstade, mockade och matade.. haha! Vet inte om jag kanske gör något med honom imon. Får se.
Kan ju skriva att jag fick priset/nomineringen (vad ska man kalla de?) Årets Kärlek.
Med motivationen;
Sällan har en tjock liten ridskoleponny blivit så älskad. Kärleken till en individ snarare än dess presstation är detta ett kvitto för. Det känns underbart i hjärtat att vår älskade gamle vän är hos dig!
:')

mitt pris ♥
De är fan nästan lite gött att vara ifrån Daphne en hel dag. För när man träffar honom igen, så har man saknat honom så mycket att man inte vill sluta pussa på honom.
älskling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0