Stallet

Hemkommen från stallet.
Måste bara påpeka att min ponny är allmänt dum i huvudet och korkad.. men annars rätt så söt :)
Gjorde ingenting med han idag. Red Lucifer barbacka en stund i paddocken.
Gick väldigt bra, han är så supermysig att rida! Travade först i ganska låg form innan jag tog upp honom lite, han har blivit ritkigt duktig! Fattade galopp från skritt och bröt av lugnt :)
Satt en liten stund på micke med, haha längesen.
Börjar halv 1 imon så mamma hämtar mig 11 så får jag va på salongen en stund.
Ska sova hos Olivia på kvällen med, bäst'<3
Vet inte om jag hinner åka till stallet imon, får se helt enkelt. Finns ändå inget att göra med Daphne.
Fick lust att bjuda på lite gamla bilder på micke:*
.
.
.
.
.
.
.
Oj vad många bilder de blev, men visst är han söt?

Kommentarer
Postat av: Elioten

Ni var finast♥

2011-12-01 @ 21:39:19
URL: http://skimmelochskack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0