Sorry

Förlåt för dålig uppdatering. 
Igår..
Var de gröntkort kurs på vissmålen. Vi hade prov och jag fick 29/30. Så nu har jag gröntkort och får tävla :)
Innan det skrittade jag och Elinor ut en sväng, blev några galopper oså. På kvällen fick jag nåt ryck och gick ut vid 11 och byggde en snögubbe lika stor som mig själv? Jaja fin är den iaf.
Idag:
Idag hade vi matte prov i skolan, allt gick verkligen skit bra, kunde alla svaren! Tills jag var på den 11:e av 15 frågor då min lärare bara tog provet och sa ''tiden är ute''.. där sket sig det betyget.
Efter skolan iaf så gick jag, Elinor och Jonathan till Eko. Jonathan skulle köpa nya springskor och Elinor skulle välja ut en leksak som hennes lillebror ska ha med sig på kalas. Gick ju självklart en sväng på hästavdelningen med.
Höll i ett bett aslänge som jag vill ha (rakt med rörliga ringar) men tänkte att jag lika gärna kan vänta till efter vinter typ då jag knappt rider med bett nu. Elinor ''fick'' iaf ett par Back On Track till benen. Hennes mamma köpte dem, men hon ska få dem i julklapp ;) Vill med ha sånna till Daphnes små ben!
När vi kom hem iaf firade vi Ellan, hon fyller nämligen 15 idaaaaag!♥
Sen gick vi ut till stallet.
Jag tolkade Daphne och Elinor red efter på en väldigt stirrig och knorrig räka..
Han fattade verkligen inte alls i början och sprang antingen asfort framåt eller snurrade runt som en dåre.
Men när han väl förstod gick det galant, han trippade på så glatt framåt! Galopperade i sista backen, söööten:*
Tänker tolka imon med. Det roligaste jag gjort på väääldigt länge.
maaaat<3
Ska passa på att önska min underbara vän ett stort grattis till byxmyndigheten ♥
Hoppas din dag inte var alltför hemsk!
finast!

Kommentarer
Postat av: eliot

Du är bäst törnen, vennan, what ever du nu kallas, hehe♥

2011-12-07 @ 23:03:50
URL: http://skimmelochskack.blogg.se/
Postat av: olivia

du borde komma hit nån dag ska kan vi tolka med dralleN :D

2011-12-08 @ 20:48:32
Postat av: Anonym

är elinor 15 år, och vad betyder byxmyndigheten ??;)

2011-12-10 @ 20:18:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0