Salongen

Är på salongen. Mamma har klippt mig, tvättat håret osv så nu ska jag snart göra mig klar för skolan.
Ska ju på gröntkortkurs idag, vet inte riktigt hur jag ska få ihop det riktigt. Vill helst upp till Daphne.
Måste köpa en tolksele! Vet dock att jag ska få en i julklapp.. Men jag kanske kan få den lite tidigare? (a)
Fick 500kr av farmor igår. Synd att allt ska gå till julklappar.. men men, får ju tillbaka det i julklappar sen :D
Ska önska mig ett hackamore, en tolksele och nosludd. Av kompisar då ;)
Har fått en komentar där ''hehe'' undrar om jag har fler hästar.
Och nej, det har jag inte! Daphne är min enda häst. Rider Lucifer ibland, men han är somsagt Elinors systers foderponny.
Hejsålänge

Daphne & Maja i sommras :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0