Mammas salong!

Sitter på mammas salong.. har gått en sväng på stan med några från klassen. Hittade massa saker som jag ska önska mig i julklapp.
Ska väl snart åka upp till stallet om jag hittar nån om kan skjutsa mig. Mamma skulle igentligen kört mig, och då hade jag tvingat henne stanna vid eko så jag kan köpa ett hackamore. Får helt enkelt hoppas på att ponnyn är snäll, eller rida på sidepullet sålänge!
Känner mig så jävla duktig, gick och la mig kl. 8 igår och somnade typ kvart över? :o
Sov alltså 10 timmar, aaasgött. Ska försöka gå och lägga mig tidigt idag igen, man mår verkligen mycket bättre då. Men har spanska och matte som måste göras först. Nu ska jag visst vika lite handukar haha.


:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0