Ingenting

Idag har jag gjort ingenting! Varit i skolan, åkt till Elinor, mockat och åkt hem.
Kul liv? haha. Imon hämtar Mamma mig, då ska vi till eko för det är 50% på hela hästavdelningen.
Ska köpa ett täcke, och kanske ett hackamore. Lär bli nåt mer hehe. Sen på kvällen kanske jag sover hos Elinor.
Funderar på att tolka en sväng i skogen. Lär ju inte se något men får ha en ficklampa!
På lördag sen kommer Maja till mig. Vi ska ha en liten foto-weekend. Hon sover hos mig så fotar vi båda dagarna. Behöver lite nya bilder :)
bajskorvar:*

Kommentarer
Postat av: kaja ahlen kort

mm vilken geting JAG är där uppe ohlakaa, tio modell the next NOMNOM

2011-12-09 @ 08:09:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0