Dag 13

Min högsta dröm.
Är nog att dra nånstans med Daphne, Köpa en stor hästgård med ett stort hus där bara jag ska bo (ev. Maja, Olivia, Eliot) med mina aussie-hundar och katter. 
Skaffa massa fina fjordingar och bara leva livet hhaha! Inga föräldrar som bestämmer :D
Måste ju tjäna pengar på nåt sätt, så då vill jag hjälpa folk med sina hästar typ. Att dom skickar sina hästar till mig så ''fixar'' jag dom !
Vill ha massa barn med (;
Fast det är ju verkligen en dröm-dröm, så den lite mer verkliga drömmen är väl att min puckoponny ska lära sig stegra!

Kommentarer
Postat av: Elinooor

Du glömde delen där din "rika" icke hästintresserade man (;

2011-12-03 @ 22:13:25
URL: http://skimmelochskack.blogg.se/
Postat av: olivia

jag hänkar!

2011-12-08 @ 20:44:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0