bloggar från mobilen

som elinor skrev innan har min laddare till datan gått sönder, vet inte när jag får den lagad så kommer inte kunna uppdatera ordentligt på ett tag. i fredags åkte jag till olivia, daphne vilade. Vi skulle gått på kfum disco, men det visade sig att det var för mongolider.. så vi drog på myskläderna, kollade på film och gosade med finaste valparna<3. Mitt under skräckfilmen ringde tess och sa att det var ett annat disco i en annan lokal på kfum, så jag antog att hon menade idrottssalen. Men icke så nicke, det var ju discot som min paralellklass hade i matsalen.. det var väl helt okej :) På morgonen innan jag och mamma åkt till salongen gick vi in på eko, som hade 50% på hästavdelningen. Köpte ett täcke och ett 2-delat strasspannband! bild kommer. På lördagen hämtade maja mig hos olivia och vi drog till eko igen. Denna gangen köpte jag godisslick, svarta gumkiband och ett par stallskor. Sen åkte vi upp till viss för att försöka tolka rinaldo. Det gick bra, han drog lite lådor och sånt. Efter de drog vi hem till majsan och gjorde ty ingenting. Käkade massa godis typ. Idag åkte.vi.till rinaldo och tolkade igen. Shit va bra det gick! Han var så duktig verkligen. Drog oss i både skritt.och trav nnere på mataki. Han var lite småskraj för pulkan i början, men de gick över. vid 2 tiden drog vi till daphne och korde en redig svängom med pulkan i skogen. Hellskotta vad de gick! Daphne var typ överpigg haha! Han tyckerdet är så kul att tolka. Rammlade av pulkan ett par gånger, pissade nastan pa å mig av skratt och blev genomblöt men det var de värt! Maja foljde med mig hem en stund och nu har jag precis städat rummet. nu måste jag sova, är dödstrött! Det är säkert massa fel här o var i inlägget men ni får stå ut :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0